Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Jak zdravě zahradničit a „neustřelit“ si záda?

Jak zdravě zahradničit a „neustřelit“ si záda?

19/10 2020

Podzim je za dveřmi, babí léto ve vzduchu a na zahradě je stále pořádně živo. Finišuje sklizeň zeleniny a pozdního ovoce, zároveň už ale připravujeme záhony i rostliny na zimu. Barevná souhra kvetoucích rostlin, trav či listů v korunách stromů nás upozorňuje na blížící se podzim.

Přibližně 90 % populace trpí několikrát za den chvilkovým ztuhnutím v oblasti krční páteře. Přivozené náhodné obtíže s pocitem napětí svalů v oblasti krční páteře a zad, zhoršená pohyblivost, mohou být důsledkem nejenom sezónních prací na zahrádce, ale i následkem dlouhého cestování a nepřirozené polohy hlavy a krku, přetěžování při nefyziologickém postavení hlavy u určitých povoláních, nepohodlného spánku ve stanu, v autě, sezónního úklidu či nošení vysokých podpatků.   

Během péče o zahradu bychom neměli zapomínat na péči o vlastní zdraví, především našich zad.

Mějte proto na mysli pár základních pravidel, abyste si zahradničení užili, a s radostí jste se mohli do zahrádky vrátit i druhý den bez obtíží.

  1. Před prací, tak jako před sportem, bychom se měli protáhnout a procvičit si svaly, abychom předešli pozdější ztuhlosti.
  2. Při nižších venkovních teplotách nepodcenit se vrstveně obléct a zvolit si správnou obuv.
  3. Vaše tělo by se nemělo zbytečně ohýbat, natahovat v nepřirozené poloze, u které trpí zejména zádové svalstvo. Je lepší se při zvedání těžkých břemen ohýbat v kyčlích, zapojit kolena a zvedat váhu přes dřep.

A když to už na zahradě s prací přeženete, zvolte klidový režim, odpočinek, suché teplo. Můžete zkusit i doplněk stravy Roboflex, který se doporučuje:

  • pro udržení zdraví zad a oblasti krční páteře,
  • pro podporu normální činnosti svalů a normální nervové činnosti v oblasti svalů a zad,
  • pro obsah vitaminu C, který přispívá k normální tvorbě kolagenu pro normální funkci chrupavek a kostí, přispívá k udržení správné funkce imunitního systému během intenzivního fyzického výkonu a po něm,
  • pro obsah vitaminu B6, který přispívá k normální činnosti nervové soustavy, energetickému metabolismu, správnému metabolismu bílkovin a glykogenu, který je zásobním zdrojem energie při fyzickém výkonu a vitamin B6 přispívá taktéž ke snížení míry únavy a vyčerpání,
  • a pro obsah vitaminu D, který přispívá k udržení dobrého stavu kostí, k normální činnosti svalů. 

Doplněk stravy RoboFlex™ kromě vitaminů obsahuje  unikátní  látku  IBUcell  - směs alfa a  iso-alfa kyselin z chmele s pozitivním vlivem na činnost nervové soustavy s uklidňujícím účinkem.

Přítomnost koncentrátu z listů Aloe vera (díky obsahu vitaminů skupiny B má pozitivní vliv na činnost nervové a svalové soustavy a díky obsahu minerálů jako je hořčík, vápník, draslík, zinek, mangan, selen a řadě enzymů dokáže ovlivnit různé procesy v organismu, jako jsou napětí a únava. Aloe vera má schopnost detoxikovat, zbavit organismus toxických látek a přispět tak k dobré fyzické pohodě.

Ani dlouhodobé užívání tohoto doplňku stravy nemá vedlejší nežádoucí účinek na organismus.

Vhodný pro všechny věkové skupiny a jeho účinnost s věkem neklesá. 

 

 

 

 

 

Svaly, klouby a kosti tvoří pohybový systém, který se dokáže regenerovat v tom případě, že má organizmus správný poměr potřebných minerálů, vitaminů a dalších živin. Ty získáváme převážně ze stravy obsahující jak živočišné, tak rostlinné zdroje.
13/4 2022
KDYŽ NÁS KLOUBY ZLOBÍ
Zima je pro náš organizmus jistou zátěží, kdy během ní a po ní chybí tělu vitaminy, minerály a také nedostatečný pohyb a sluneční paprsky.
1/4 2022
Namísto přívalu energie řešíte únavu?
Abychom pomohli našemu tělu se celkově „očistit“ a správně stimulovat obranyschopnost, měli bychom začít u střev.
10/1 2022
IMUNITA PĚKNĚ PO POŘÁDKU aneb JAK JI SPRÁVNĚ PROBUDIT?